آیا بعد از عمل پیوند کلیه با کراتینین 5.8 امکان پذیر است؟

پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

آیا بعد از عمل پیوند کلیه با کراتینین 5.8 امکان پذیر است؟

سلام، آقا، پیوند کلیه من در سپتامبر 2014 در حال انجام است و در حال حاضر سطح کراتینین من 5.80 است و پزشک گفت کلیه من مجددا صدمه دیده است، آیا هیچ راهی برای بهبود عملکرد من وجود دارد. آیا این نوع شک و تردید دارید، اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید.

به طور معمول اعتقاد بر این است که پیوند کلیه درمان دائمی برای نارسایی کلیه است و می تواند زندگی سالم برای همیشه داشته باشد. با این حال، همیشه وجود دارد که کلیه های پیوند کلیه را از بین می برند، پس از آن، کلیه پیوند خورده دوباره شکست خورده است، و شما دوباره از سطح کراتینین بالا رنج می برند. وقتی بیماران در حال پیوند اند، بار دیگر افزایش کراتینین آنها را افزایش می دهد، بیماران در معرض آن هستند.

در چین، ما پیشنهاد می کنیم بیماران داروهای چینی را برای مقابله با بیماری های کلیوی درمان کنند. پزشکی چینی ثابت کرده است که در درمان بیماری کلیه در طول تجربه بیش از 30 سال اثبات شده است، مهمتر از همه، طب چینی در سراسر جهان برای عملکرد قابل توجه خود در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به دست آوردن محبوبیت.

علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی اتخاذ شده است، از جمله درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، طب فیزیکی، طب سوزنی. این درمان ها می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه.

درمان سم زدایی درمان برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل است که نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمان می شود.

حمام دارویی یک برنامه بیرونی برای ترویج گردش خون کلی بدن است که باعث ایجاد عرق بیماران در حمام درمانی می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای رفع سلول های کلیه بیمار است و بهبود عملکرد کلیه را با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، انتقال التهاب و انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی.

آیا بعد از پیوند کلیه شما هنوز از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ اگر چنین است، لطفا اقدامات سریع را در اسرع وقت انجام دهید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود، در غیر این صورت وضعیت بیماری شما بدتر می شود و بدتر می شود.

آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-transplant/5638.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بعد از عمل پیوند کلیه با کراتینین 5, 8 امکان پذیر است؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.